JULAVSLUTNINGEN :)

Hej! Idag hade vi julavslutning :) det var supertråkigt men kul med jullov jue!!!
Rektorn höll sitt långa tråkiga TAL, vi sjöng några sånger och kören sjöng låtarna
24 december och Pärlor. Jág e med i kören! :P Snart ska jag åka till min gammla skola Närlunda och hämta min
kompis Linnea ;) Oj jag har glömt att berätta att mina föräldrar e skilda och att jag bytte skola för
ett år sen <3 aa iallafall när Linnea kommer ska vi vara ute tror jag..

I morgon ska jag och min pojkvän gå på bio <33 ska bli superkul!
PUSS OCH HEJ <3 :D PÅ ANDRA RADEN FJÄRDE  TILL VÄNSTER ÄR JAG OCH TREDJE TILL VÄNSTER ÄR MIN BÄSTIS Tora! <3
Andras tankar

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0