Dansa på nu bara!! <3

Hej! Idag har jag varit med sötaste bästisen Tora, vakraste Flora, cooling Ella och gulligaste Filippa vi har och övat till Talang 2011! :D  Det var jättekul, vi tränade i 3 timmar 2-5 hihi ;) Det var ganska svårt men våra lärare var bäst!!! Till Rinny och Josefine: Tack så jätte mkt! ses på lördag <3
Vi ska dansa till Hollaback Girls..
Min underbaraste älskling Filippa kom hem från Thailand i går med 2 ur snygga skal till min Iphone ;) THANX LIPPA! <3
NU skypar jag med min bästis Tora ;)

HÄR E MINA 3 AV MINA IPHONE SKAL .. DET 2 FÖRSTA FICK JAG AV LIPPA :D <3

Vilket var finast pussar ;)
Andras tankar
Post by: Anonym

Det går inte att välja alla skal är super snygga!! <3 vi hade grymt kul! Saknar dej redan ses i morrn <3

2011-01-23 @ 19:51:33
Post by: Toraa

Alla var super snyggaaa <33

Det var super kul att dansa! <3

2011-01-24 @ 10:00:30

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0