EGYPTEN <3

HEJ! Förlåt för jag inte har skrivit. Jag har varit i Egypten så jag har inte kunnat skriva. :)
I Egypten var det skönt,varmt och roligt! Jag var i staden Sharm El Sheikh ;)
Vi shoppade,badade  och solade varje dag!!! Men jag saknade mina underbara vänner, min underbara
pojkvän och min underbara PAPPA <3 jag shoppade jätte mkt :) En present till min söta,bästa underbaraste
bästis och till några andra av mina kompisar!! <3 Till mig själv shoppade jag en Louvis vitton väska, en nyckelring
ett par höga converse och en tröja <3 :) Vi hade det bäst! Idag ska Stina min kompis komma hem till mig :D
Jag vill bara hälsa till min underbara mamma <3 I LOVE YOU AND MISS U <3 PUSS

Ps. Laddar upp några bilder senare :D
Andras tankar

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0