Heeello ;)

HEJSAN! Igår var jag Linnea och Clara och shoppade! :-D det var jätte kul. Jag köpte
en tröja, en morronrock och en ansiktmask. Lite senare åkte Clara hem. Då var det bara jag
och Linnea. Efter middagen åt vi Ben n Jerry och hade ansiktmask! ;)
Juste på dan i går fick vi skotta hos min granne i 1 och en halv timme och fick 100 kr :P

PUSS OCH HEJ

Andras tankar
Post by: Toraa

Kuligt!

Saknar dej <33

2011-01-09 @ 16:15:25
Post by: Malin

sv:Visst kan jag det;) Mejla [email protected] och berätta hur du vill att headern ska se ut+skicka med bild(er) som du vill ha med i headern;) Kram!

2011-01-09 @ 19:16:52
Har du en blogg♥: http://malinlindegren.blogg.se/
Post by: isabella

Tack ;) har du fått mailet? ;)

2011-01-09 @ 23:07:32

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0