Idag :)

Har varit med mina sötnosar Ella,Flora och Donya! Jag Flora och Ella övade till talang
men bästisen Tora kunde inte öva för Petra(hennnes mamma fyllde år) GRATTIS PETRA <3
Och saknade Lippie e i Thailand men kommer snart hem!! <3 :)  Det gick braa att öva men
men..... Jag skulle stå på Donyas och Floras händer och göra en volt ner men jaa det blev lite fel..
jag tappade balansen och ramlade ner på knä hahaha ;) Så typ 10 min senare kom vår granne upp
och skulle klaga och skrika så vi gömde oss och låsades att vi inte var hemma hahah <3 :-D

I morgon ska jag vara med bästisen TORA!!!! <3

puss och hej
Andras tankar
Post by: Toraa

Sötisar

2011-01-14 @ 23:44:48

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0