Övaa :D

Tjoo ;) Idag var det bråk.. :( C**** var ganska taskig mot mig :( Men jag och D**** blev kompisar igen :D
Efter skolan övade jag, Tora, Flora, Ella och Filippa till ni vet nog vad hehe.. ;) Donya var med och tittade på <3
Jaa iallafall nu sitter jag här och bloggar, e inne på fb och e med Tora :D hon ska sovaa här <3
Jag ska sova hos henne på torsdag och på fredag ska jag,Lippa,Ella,Tora och Flora sova hon Lippa och ha myshemlis kväll ;) Haaha om ni kommer på några frågor jag kan ställa till mina söta kompisar så skriv till mej då..För på fredag gäller det.. då ska jag få veta alla hemlisar och få fråga vad jag vi hihi..
skriver mer imorrn :D
Ps. GÅ IN PÅ BLOGGEN www.happyever.blogg.se det e min bästis BLOGG!! <3 ;)
PUSSAR

Andras tankar

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0