Chiaoo <3

Idag har jag varit med Tora ví gjorde en egen Juice det blev super gott! <3 
Nu chattar jag med SAKNADE ELLA tryck HÄR så kommer du till hennes blogg! ;)
Tillbaks till när jag var med Toraa ;) <3 Yeeh Vi bakade ju cupcakes som ni vet och lekte med hennes små syskon! Och så gjorde vi en dans till låten
"Falling in love" SUPER BRA!!! :D <3 Idag var jag, Tora, Lisa och Nicci i Täby centrum. Tora köpte en super fin tröja! Men jag köpte inget :) Eller jo Itaiensk glass (kokos och choklad) sk*t gott <333  Glömde säga att vi spelade singstar :) TORA ägde!! <3
Dagens hälsning: Till Tora och Lisa: Tack för att vi fick sova hos er!<3 VI HADE JÄTTEKUL! PUSS LOVE YAA<3

(HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN DAGARNA MED TORA OCH LISA)





PUSSAR <3
Andras tankar
Post by: Claris

Kokos glassen på det där stället du vet? Isåfall, min favo glass! <333

2011-03-02 @ 23:17:52
Post by: linnea <3

vilka fina bilder älsk <3 <3 <3

2011-03-03 @ 10:15:41
Post by: ´Bellaa <3

Linnea: tHANXX HOney <33

Claris: Inte just på samma glassbar men det var samma företag eller vad man ska säga! :) SAKNAR DEJ <3

2011-03-03 @ 12:02:09
Har du en blogg♥: http://becute.blogg.se/

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0