Tora <3

Du betyder allt för mig! <3 UTAN DIG ÄR JAG INGET :) Du gör mig glad! :D Du finns för mig i ur och skur och jag finns för dig i ur och skur <3 Jag vill att du ska veta att DU betyder mest i världen för mig! DU och JAG föralltid! :)
Du är bäst och jag saknar dej alldra mest <3 I love you with all my heart! Never leave me ;) <3


PUSS MIN ÄLSKLING <3 LOVE YAA <3


ALLTID DU OCH JAG MIN EGNA TORA <3
Andras tankar
Post by: Toraa

Åh vad jag ÄLSKAR DIG! DITO!!!!!!! <3



Du är verkligen BÄST BÄST BÄST BÄST BÄST! <3 LOVEU SÅ MKT ATT INGEN FÖRSTÅR!

2011-03-06 @ 12:09:34
Har du en blogg♥: http://coolme.blogg.se/
Post by: cojven

söt bild!<33



hur lyckas man?!?!!!

2011-03-08 @ 19:28:43

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0