Super dag me MIN Bff Tora! <3

Hello! Dagen började med att såklart krama alla mina saknade kompisar <3 Som jag har saknat så grymt mkt!!! I slutet av skoldagen hade vi slööjddd :O E snart klar ( hoppas jag ) Aja iaf efter skolan kom Tora hem till mig :) Vi har haft jätte, super, mega kul!!!!!!!!! :D Längtar såååååååååååååååååååååååååååå jätte mkt tills vi åker på klassresa till Vässarö as kul! :D men en jätte, super, mega jobbigt e att man MÅSTE typ gå upp halv åtta för frukosten börjar ÅTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG hur ska jag överleva :O jag som brukar vakna vid 11 :P eller 12....:P

<3 Snart kommer ett VIDEO inlägg ( KANSKE )

pUssssssssssssssssss <3

Andras tankar

Kommentera sötnos:

Ditt namn sötnos♥
Kom ihåg mig?

Din mejl snygging♥ (Våran hemlis♥)

Har du en blogg♥:

Vad vill du säga♥:

Trackback
RSS 2.0